Poetry in urdu| urdu poetry|poetry about Allah in urdu|text poetry with pictures

          🖤✨جہاں میں کوئی بھی کاندھا نہیں ملا

           سو ہم بروز حشر خدا سے لپٹ کر روئیں گے

Urdu poetry


                        ••••••••••••♦♦••••••••••••••

               تیری نگاہ ناز میں "میرا وجود بے وجود" 

                میری نگاہِ شوق میں تیرے سوا کوئی نہیں

Urdu poetry
 

              
                       •••••••••••••••♦♦•••••••••••••••

ضائع ہونے سے بچا لے میرے معبود مجھے یہ نہ ہو وقت مجھے کھیل تماشا کر دےیہ جو حالت ہے میری، میں نے بنائی ہے مگر جیسا تو چاہتا ہے، اب مجھے ویسا کر دے

(آمین)

Urdu poetry


                    ••••••••••••••••♦♦••••••••••••••••

                   تنہا دل تھا اور خاموش رات تھی

                    میری اللہ سے وہ پہلی ملاقات تھی۔

rd
Urdu poetry
                  •••••••••••••••♦♦••••••••••••••

                   اور پھر اللہ تمہیں یوں خوش کر دے گا

                    جیسے تم نے کبھی کوئی غم نہ دیکھا ہو۔

Urdu poetry

                     ••••••••••••••♦♦•••••••••••••••••

                           دکھ بہت قیمتی ہوتے ہیں وہ 

                           جو آپ کو نماز تک لے آتے ہیں ۔

Urdu poetry

                       ••••••••••••♦♦•••••••••••••••

        کبھی معراج، کبھی شب برات تو کبھی شب قدر دیتا ہے

            کتنا مہربان ہے رب بخشش کے ہزاروں وسیلے دیتا ہے

Urdu poetry


                     •••••••••••••••♦♦•••••••••••••••••

    


Comments